Κατά 60.000 ευρώ επιβαρύνθηκε ο φετινός προϋπολογισμός για τη νέα οπτική ταυτότητα της ΕΡΤ, η οποία μπορεί να μην είναι ευρηματική, ωστόσο είναι πολύ εμπνευσμένη. Εμπνευσημένη όχι γενικά και αόριστα αλλά από την ιταλική δημόσια τηλεόραση RAI!
Σήμερα, έγιναν κι επίσημα πια, τα αποκαλυπτήρια των νέων λογότυπων των καναλιών της δημόσιας τηλεόρασης -ΕΡΤ1, ΕΡΤ2, ΕΡΤ3, ΕΡΤ Sports και ΕΡΤ World. Όμως, η νέα ταυτότητα της ΕΡΤ, δεν είναι τελικά και τόσο νέα καθώς ο σχεδιασμός και οι χρωματισμοί των καναλιών παραπέμπουν απόλυτα σε αυτούς των προγραμμάτων της Ιταλικής RAI.
Ακολουθούν τα video και οι φωτογραφίες
Ακολουθούν τα video και οι φωτογραφίες
Τα συμπεράσματα δικά σας:
Σύμφωνα με το ενημερωτικό δελτίο, η ιδέα της καμπάνιας της ΕΡΤ ανήκει στην εταιρεία TRABAHO, την παραγωγή υπογράφει η Foss Productions, τα λογότυπα σχεδίασε η δημιουργική ομάδα της designpark ενώ τα γυρίσματα της καμπάνιας έγιναν στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ),
Άραγε το sport…το πέτυχαν;
Πληροφορίες από: Όγδοο