Σκέψου

Σκέψου

Φ.Γεννηματά: Προχωράμε στο μέλλον με βήματα στο παρελθόν

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Να ανοίξει συζήτηση για το τι σχολείο θέλουμε και όχι να ψηφίζονται νομοσχέδια «ράβε – ξήλωνε» ζήτησε από το βήμα της Βουλής, η πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής.

Η Φώφη Γεννηματά, σχολιάζοντας το νομοσχέδιο, σημείωσε πως «προχωράμε στο μέλλον κάνοντας βήματα στο παρελθόν». Τόνισε πως «δεν συζητούμε το σχολείο το οποίο θέλουμε» ένα σχολείο, δηλαδή, που θα «διαμορφώνει πολίτες που θα αναπνέουν ελεύθερα» και «θα ανοίγει τον δρόμο για τον νέο διαφωτισμό, ο οποίος θα είναι ψηφιακός».

Υπογράμμισε ότι είναι ανάγκη «να ανοίξουμε διάλογο για τα στρατηγικά ζητήματα» και «μπορούμε επιτέλους να συμφωνήσουμε στους στόχους και στη στρατηγική». Διαφορετικά – επισήμανε η πρόεδρος του ΚΙΝΑΛ-  «θα συνεχιστεί αυτό το ράβε – ξήλωνε στην πλάτη της νέας γενιάς» σημειώνοντας πως προτεραιότητα είναι «το σχέδιο αντιμετώπισης της μαθησιακής κρίσης».

Η Φώφη Γεννηματά επισήμανε ότι η ρύθμιση για την επαναφορά της «διαγωγής» είναι «εντελώς αναχρονιστικό και αντιπαιδαγωγικό μέτρο» και «μια παρέμβαση βαθύτατα συντηρητική». Συμπλήρωσε ότι «η επιστημονική επιτροπή της Βουλής επισημαίνει ότι θα αποκαλύπτει στο διηνεκές στοιχεία που μπορεί να οδηγήσουν σε δυσμενή αξιολόγηση κυρίως σε διαδικασίες πρόσληψης». Αναφερόμενη στις κάμερες στις σχολικές αίθουσες είπε ότι πρόκειται για «συντηρητική στροφή που χρησιμοποιεί τα ψηφιακά εργαλεία όχι για την ανανέωση της διδακτικής πράξης, αλλά ως εργαλεία εποπτείας και ελέγχου».

Παράλληλα η πρόεδρος του ΚΙΝΑΛ είπε ότι «είμαστε υπέρ της αξιολόγησης» προσθέτοντας ότι «όμως σε καμία περίπτωση η αξιολόγηση δεν πρέπει να έχει τιμωρητικό χαρακτήρα». Αντίθετα, σημείωσε, πρέπει «να συνδέεται με μέριμνα για σχολεία υποβαθμισμένων περιοχών», με τη «δικαιότερη κατανομή των πόρων ανάμεσα στις σχολικές μονάδες» και τη «συστηματική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών».

Πηγή: Vouliwatch

Δείτε επίσης :

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email