Τα…. σεξιστικά αντανακλαστικά και την τοξική αρρενωπότητα του γνωστού για τις ακροδεξιές του απόψεις, πρώην ποδοσφαιριστή Βασίλη Τσιάρτα, έγειρε μία διαφήμιση των σούπερ-μάρκετ Α-Β Βασιλόπουλος για την Ημέρα του Πατέρα.
Στη διαφήμιση εμφανίζεται ένας πατέρας να κάνει τα χατίρια της κόρης του η οποία τον έχει «περιποιηθεί», φορώντας του κοκαλάκια και βάφοντάς του το πρόσωπο με μακιγιάζ.
Η εικόνα αυτή ήταν μάλλον πολύ βαριά για να την αντέξει ο ανδρισμός του πρώην ποδοσφαιριστή, που ανακοίνωσε πως θα πάψει να ψωνίζει από το εν λόγω κατάστημα.
Ότι πιο χυδαίο κ απαξιωτικό για τον πατέρα. Αν κ ψωνίζω από το συγκεκριμένο σούπερ μάρκετ πλέον μετά από αυτό τέλος οριστικό αν δεν την αποσύρουν. https://t.co/TczNZsReVP
— Vasilis Tsiartas (@VasilisTsiartas) June 21, 2020
Βέβαια, υπάρχουν πλείστοι όσοι μπαμπάδες για τους οποίους το παιχνίδι με τις κόρες τους είναι από τα σημαντικότερα στοιχεία της ζωής τους και η υπακοή σε στερεότυπα για το τι «επιτρέπεται» να κάνει ένας άνδρας μάλλον ζήτημα ήσσονος σημασίας.
Μπαμπάδες όπως ο μπασκετμπολίστας ΛεΜπρόν Τζέιμς, ο Άρνολντ Σβαρτζενέγκερ και ο ηθοποιός (και πρώην παλαιστής) Ντουέιν «Δε Ροκ» Τζόνσον, υπερήφανα αναπαράγουν στιγμές παιχνιδιού με τις κόρες τους, στις οποίες αφήνονται να τους βάψουν, να τους ντύσουν και να τους φτιάξουν τα μαλλιά. Για να μην αναφερθούμε στα εκατομμύρια απλών πατεράδων που καθημερινά κάνουν το ίδιο.
Αλλά φαίνεται πως όλοι αυτοί δεν εδέησαν να ρωτήσουν τον Βασίλη Τσιάρτα και δεν κατάλαβαν ότι το παιχνίδι με τις κόρες τους μειώνει με κάποιον μαγικό τρόπο τον ανδρισμό τους.
Πηγή: Info-war